Shop Mobile More Submit  Join Login
I Spy... by TigerBites I Spy... by TigerBites
"Cute couples and awkward confessions~"

:iconillegibilus:
Keira secretly loves people watching, and Valentine's Day tends to be particularly entertaining for her! She loves seeing cute couples be sentimental and is highly amused by shy, stuttering confessions of love~
So that's how she keeps herself entertained as she spends Valentine's Day by her lonesome :iconluvluvplz:
Add a Comment:
 
:iconmiritcaspi:
MiritCaspi Featured By Owner Mar 31, 2015  Professional General Artist
I like this character of yours.
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Apr 6, 2015
Thanks!
Reply
:iconmiritcaspi:
MiritCaspi Featured By Owner Apr 6, 2015  Professional General Artist
also, nice use of the book ravenclaw colours (not that I hate the movie ones).
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Apr 6, 2015
Thanks! Yea I prefer the book since the houses use gold, silver, bronze, and black along with the signature colors, which makes more sense to me than gold, silver, silver, black :p
Reply
:iconmiritcaspi:
MiritCaspi Featured By Owner Apr 6, 2015  Professional General Artist
I like the ideas behind Ravenclaw. It's a very interesting house to be sure.
Reply
:iconnicoleprince:
NicolePrince Featured By Owner Jul 13, 2014  Professional Writer
:iconhello3plz::iconhello4plz:

This awesome work has been featured in Fandoms-FCs' Favorites' Featured gallery for this month. :+favlove:

Have a wonderful day. :heart:

:iconfandoms-fcs:
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Jul 14, 2014
Thanks so much~! That's very kind of you! :love:
Reply
:iconvyctorian:
Vyctorian Featured By Owner Feb 6, 2014   Digital Artist
Amazing work!~
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 6, 2014
Thanks~!
Reply
:iconvyctorian:
Vyctorian Featured By Owner Feb 7, 2014   Digital Artist
You're very welcome, hun!~
Reply
:iconcherriluu:
cherriluu Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist General Artist
........
Pierre: .....You're so creepy = ' = [.....throws chocolates at her LMAO]

//HIT

BUT AHH KIERA'S SO CUTE. WHY SO PRETTY AND CUTE and ahhhhhh
We should rp again sometime ///// u v u
Her eyes and face are so prettyyyyy Q v Q
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 4, 2014
Keira: W-what?! I am not, you jerk! [smooshes a card into his face XDDD]

Omg thank you so much~!
YES WE SHOULD! I've been a bit shy about asking you because I felt bad about letting the other one die/go inactive ;_; I got hooked on an MMO and just stopped using skype for a while :XD:
Reply
:iconcherriluu:
cherriluu Featured By Owner Feb 4, 2014  Hobbyist General Artist
Pierre: .... [bites the card between his teeth before slowly reaching up and taking it. Reads it over veryyyyyy slowly before looking at her] ...ha. definitely creepy e v e [bURTS INTO LAUGHTER LIKE THE TROLL HE IS IDK HA--]

....HOW TO RP HAHAHA

But oh my goshh
NEVER FEEL THAT WAY ABOUT ME. the amount of rps I've dropped is shameful. Even with close friends---I get hooked on drawing or whatever and I just--don't reply for ages ; v ;
I'm serious ///cries///
So yessss we should plan a new rp!! ; O ; <33
I'm the quEEN OF SLOW REPLIES SO NEVER WORRY--
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 4, 2014
Keira: [pinches his cheek hard] How do you have any friends at all with those manners? [has the angriest of passive-aggressive smiles on]

PFF IDK DON'T ASK ME MAN

Yes~ I'll skype you then! And I won't feel too shy to message you back anymore!
Reply
:iconcherriluu:
cherriluu Featured By Owner Feb 4, 2014  Hobbyist General Artist
Pierre: --- [Groans bc his cheek hurts lmaoo] --how does a violent girl like you have any friends?? [Squeezes her cheeks together with a hand, trying to get her to stop smiling]

....Ahahaha I GUESS THIS IS RP TOO PFFTT

AHH IM....ACTUALLY AT SCHOOL RIGHT NOW LMAOOO---I'LL talk to you when I get home!!!
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 4, 2014
Keira: [lets go and pulls away like 'nah dont touch my face, bro'] Because unlike you, I'm a very sweet person when unprovoked~ [cleeeaaarly full of shit]

Haha! I figured :XD: I'm busy til later too, so no worries <3
Reply
:iconmeiryuki:
Meiryuki Featured By Owner Feb 2, 2014
Haha that's what I like to do too! /shot/
I really love how you coloured her hair it's so detailed omg *A* Don't worry Keira, I'm sure you can find someone who is perfect for you before Valentines!
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 2, 2014
Aw thanks so much :love:
Haha im not worried xD Love isnt the be-all end-all in her life
Reply
:icongetsuuu:
getsuuu Featured By Owner Feb 2, 2014  Student Digital Artist
<sb>///// keira is adorable
IT's OKAY SHE WILL FIND HER PRINCE CHARMING SOON
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 2, 2014
Omg ty~! :love:
Pffft like I care if she does or not! :lmao:
She does need more friends though OTL
Reply
:iconfran-ney:
Fran-ney Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
wow. this looks amazing! <3
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 1, 2014
Thanks so much! :love:
Reply
:icont-tothe-k:
T-tothe-K Featured By Owner Feb 1, 2014  Student General Artist
Oh! She's adorable!
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 1, 2014
Thanks! :love:
Reply
:iconrow:
row Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist General Artist
Points added! Beautiful piece!
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Feb 1, 2014
Thanks so much :heart:
Reply
:iconmayapatch:
MayaPatch Featured By Owner Feb 1, 2014
Aw :3
Reply
:iconverticanjustice:
VerticanJustice Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist General Artist
Hmmm... So cute ^^ I love the detail of the hair <3
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Jan 31, 2014
Thanks~ :D
Reply
:iconemilyk949:
emilyk949 Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist
More like she spies my dinner, hands off Keira this is my chicken pot pie
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Jan 31, 2014
Pffft! :XD:
Reply
:iconemilyk949:
emilyk949 Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist
She's not taking it!
Reply
:iconenjoumou:
Enjoumou Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
I don't blame her, awkward confessions would be pretty damn entertaining ;p She looks adorable as always, I especially love the hands! <3
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Jan 31, 2014
Haha! True dat :lmao: A lot of the submissions to the RP group have been like stuttering "Would you be my Valentine?" things, and I can't help but giggle at them.
Thanks so much! :hug:
Reply
:iconhoneysan:
Honeysan Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
This is amazing, as was your other posting of Keira~! She looks really pretty, and I like the painting as well as the way you drew her hands! Its excellent! 
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Jan 31, 2014
Thank you hunny bunny~! :iconsupertighthugplz: Your compliments sustain me XD
But yea, I've tried a new-ish kinda facial structure, so I'm glad you think she looks pretty <3
Reply
:iconhoneysan:
Honeysan Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
You're welcome! :iconrubcheeksplz::iconheartbeatingplz:
Reply
:iconx1shia664x:
x1shia664x Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist General Artist
SWEET BABY. KEIRA IS SO CUTE. //////
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Jan 31, 2014
OMG TY~!
Btw, I'd really love to RP with you~
Reply
:iconx1shia664x:
x1shia664x Featured By Owner Jan 31, 2014  Hobbyist General Artist
Awhhh! You are very welcome! U v U

Asdfghjkl; I would love to RP with your bby. Do you prefer Skype or notes? 
Reply
:icontigerbites:
TigerBites Featured By Owner Jan 31, 2014
Notes please! But if you wanna add me on skype, I'm steampunk.sky.pirate :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 31, 2014
Image Size
397 KB
Resolution
574×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,323
Favourites
82 (who?)
Comments
41
Downloads
7
×